Komercdarījumu pārrunu laikā sadarbības partneri var paust dažādus viedokļus, kā arī pusēm raksturīgas atšķirīgas idejas, dažādi uzskati, un tas nereti noved pie konfliktsituācijām. Sadarbības partneri domstarpību rašanās gadījumos lielākoties gan mēģina panākt vienošanos, tomēr ne vienmēr risinājumi tiek atrasti. Viens no tādiem iemesliem ir tas, ka sadarbības partneri nemāk atrast sava strīda patiesos cēloņus, nespēj izanalizēt neveiksmīgi notikušo pārrunu rezultātus.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt žurnāla abonentam.
Esošos abonentus lūdzam autorizēties:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties lasītāju pulkam.
Iegūsi tūlītēju piekļuvi digitālajam saturam!
Mēnesī - tikai 9,99 eiro; vēl izdevīgāks - gada abonements. Piedāvājam trīs abonementu veidus!
Abonentu ieguvumi:
- Neierobežota pieeja arhīvam - 24 h/7
- Vairāk nekā 16 000 rakstu un 1800 autoru
- Visi tematiskie numuri un ikgadējie grāmatžurnāli
- Personalizētās iespējas - piezīmes, citāti, mapes