Ekonomikai kļūstot arvien vairāk globalizētai un digitālai, arī Eiropas Savienība (ES) meklē jaunus veidus, kā aizsargāt patērētājus. Maija plenārsesijā Eiropas Parlamenta (EP) deputāti sprieda par Eiropas digitālās nākotnes veidošanu.1 Ziņojumā galvenā uzmanība pievērsta tam, kā novērst šķēršļus digitālā vienotā tirgus darbībā un kā panākt, lai mākslīgā intelekta izmantošana nāktu par labu Eiropas patērētājiem.
Jauna Patērētāju tiesību aizsardzības programma
EP strādā pie jaunas Patērētāju tiesību aizsardzības programmas2 stratēģijas 2020.–2025. gadam, koncentrējoties uz piecām galvenajām jomām: zaļā pārkārtošanās, digitālā pārveide, patērētāju tiesību efektīva īstenošana, konkrētu patērētāju grupu īpašās vajadzības un starptautiskā sadarbība.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt žurnāla abonentam.
Esošos abonentus lūdzam autorizēties:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties lasītāju pulkam.
Iegūsi tūlītēju piekļuvi digitālajam saturam!
Piedāvājam trīs abonementu veidus. Vienam lietotājam piemērotākais ir "Mazais" (3, 6 un 12 mēnešiem).
Abonentu ieguvumi:
- Pieeja jaunākajam izdevumam
- Neierobežota pieeja arhīvam – 24 h/7 d.
- Vairāk nekā 18 000 rakstu un 2000 autoru
- Visi tematiskie numuri un ikgadējie grāmatžurnāli
- Personalizētās iespējas – piezīmes, citāti, mapes