Ar Konkurences padomes (KP) 2020. gada 17. decembra lēmumu un pamatojoties uz Konkurences likuma 7. panta pirmās daļas 1. punktu, uzsākta tiešsaistes platformu tirgus uzraudzība. Uzraudzības mērķis ir veikt dažādos sektoros darbojošos tiešsaistes platformu darbības izpēti, koncentrējoties uz pieeju un kritērijiem konkrētā tirgus definēšanā un attiecīgi nosacījumiem, kas nozīmīgi, vērtējot tirgus varu digitālajā sektorā.
Ņemot vērā lielo skaitu sūdzību, ko KP saņēma tieši par SIA “SS” piederošajām tiešsaistes sludinājumu platformām www.ss.com un www.ss.lv, uzraudzības sākotnējais fokuss ir tirgus apstākļu izpēte attiecībā uz tiešsaistes sludinājumu platformām ar mērķi noteikt kritērijus, lai definētu konkrēto tirgu un citus nozīmīgus tirgus apstākļus.
Uzraudzības ietvaros KP ir analizējusi citu valstu pieredzi par konkrētā tirgus definēšanu tiešsaistes platformu gadījumos, izstrādājusi teorētisku aprakstu par tiešsaistes platformu īpašībām un tās veidiem, ieguvusi informāciju no SIA “SS” un citām Latvijā funkcionējošām tiešsaistes sludinājumu platformām, piemēram, reklama.bb.lv, Auto24.lv, pp.lv. Tāpat KP sadarbībā ar “Latvijas fakti” ir veikusi patērētāju aptauju par patērētāju sludinājumu apskatīšanas un ievietošanas paradumiem tiešsaistes sludinājumu platformās.