ŽURNĀLS Intervija

30. Marts 2000 /Nr.13 (166)

Par sūdzībām, kuru varētu nebūt

Par sūdzībām, kuru varētu nebūt

Valentīna Berga, Medicīniskās aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes kontroles inspekcijas vadītāja vietniece, — "Latvijas Vēstnesim"

J1.JPG (23688
BYTES) Foto: Māris Kaparkalējs

— Vai jūsu inspekcija aizstāv tikai un vienīgi pacientu intereses?

— Viena no inspekcijas funkcijām, kā rakstīts nolikumā, ir pacientu aizstāvība. Taču reizēm, veicot ekspertīzi, konstatējam, ka iesniegums par nekvalitatīvu ārstēšanu bijis nepamatots, un tad mēs iestājamies kā ārstu aizstāvji. Bet mūsu uzdevums ir aizstāvēt pacientus.

— Cik sūdzību gada laikā inspekcija saņem?

— Pēdējos gados sūdzību skaits ļoti strauji pieaug. Aizvadītajā gadā saņēmām vairāk nekā 200 sūdzību. Iespējams, ka viens no iemesliem ir veselības aprūpes sistēmā notiekošās pārmaiņas. Valstī tiek veidota tā dēvētā ģimenes ārstu institūcija, kur katram pacientam ir jāizvēlas savs ārsts. Un pašlaik, kad vēl nav izveidojušās abpusēji saprotošas attiecības, rodas dažādas konfliktsituācijas un problēmas.

komentāri
0 KOMENTĀRI
TAVA ATBILDE :
VĀRDS
3000
IENĀKT:
KOMENTĒŠANAS NOTEIKUMI
visi numura raksti
Skaidrojumi. Viedokļi
Par nepilngadīgo noziedzību izmeklēšanu un soda piemērošanu
Skaidrojumi. Viedokļi
Par saprotamu tiesību normu jēgu
Uzņēmumu reģistrs
Īsziņas
Par vienkāršām atbildēm uz sarežģītiem jautājumiem
Īsziņas
Par koleģiālu tiesisko palīdzību Rīgas apgabaltiesas darbam
AUTORU KATALOGS