Inese Gise, Igors Gerasimins, Amīts Kabravala Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2020 Efektīva finanšu noziegumu izmeklēšana un iztiesāšana kā pamats valsts tautsaimniecības attīstībai
Jānis Loze, Valters Ābele, Māris Vainovskis, Daiga Vilsone Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2020 Skaidrs, saprotams un taisnīgs tiesas spriedums kā uzticamības garants no uzņēmēju un investoru perspektīvas
Jānis Bordāns, Jānis Neimanis, Irēna Kucina, Tatjana Teplova Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2020 Likuma varas loma valsts ekonomiskajā izaugsmē
Saulvedis Vārpiņš Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2018 Ekspertu atzinuma pārbaudes iespējas
Maija Alksne Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2018 Eksperta liecība videokonferencē
Lauris Rasnačs , Mārcis Krūmiņš Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2018 Eksperta atzinums kā viens no pierādījumiem civilprocesā un tā vērtēšana
Kellija Šeridana Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2018 Tiesu eksperta atzinuma vērtēšana
Katrina Zeidela Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2018 Tiesu ekspertu iesaiste un nozīmība Vācijas civiltiesībās
Gunta Ozoliņa Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2018 Mūsdienīga eksperta atzinuma analīze – taisnīgs spriedums
Gabriele Jodkaite-Granskiene Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2018 Tiesu ekspertīzes secinājumu vērtība tiesas spriedumos
Džonatans Moriss Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2018 Loģiskā analīze un novērtējoša atzinuma sniegšana
Birgita Rasmusona Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2018 Tiesu eksperta atzinuma kā pierādījuma vērtība: no nozieguma vietas līdz tiesai
18.11.2020 Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2019 Tiesu un tiesnešu esamība internetā
Estere de Roja, Džastiss Sīmuss-Nūnans, Dots Stefans Tapeiners Lekcijas Avots: ESF projekts “Justīcija attīstībai”, 2019 Tiesu neatkarība: individuāla vai kolektīva garantija? I