Pēdējos mēnešos bieži apspriests jautājums ir tautas likumdošanas tiesības un to realizācijas kārtība. Diskusijās izskanējušie viedokļi svārstās starp diviem pretpoliem. Vieni atsaucas uz līdzdalības demokrātijas nozīmīgumu demokrātiskas valsts veidošanā, savukārt otri – uz citu valstu pieredzi, kur nacionālā līmeņa referendumu nav vai ir tikai specifiskos gadījumos un kārtībā. Uzklausot visus argumentus, Saeima 2012. gada 26. aprīlī otrajā lasījumā atbalstīja likumprojektu "Grozījumi likumā "Par tautas nobalsošanu un likumu ierosināšanu"", kas paredz būtiskas izmaiņas tautas likumu ierosināšanas kārtībā.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt žurnāla abonentam.
Esošos abonentus lūdzam autorizēties:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties lasītāju pulkam.
Iegūsi tūlītēju piekļuvi digitālajam saturam!
Piedāvājam trīs abonementu veidus. Vienam lietotājam piemērotākais ir "Mazais" (3, 6 un 12 mēnešiem).
Abonentu ieguvumi:
- Pieeja jaunākajam izdevumam
- Neierobežota pieeja arhīvam – 24 h/7 d.
- Vairāk nekā 18 000 rakstu un 2000 autoru
- Visi tematiskie numuri un ikgadējie grāmatžurnāli
- Personalizētās iespējas – piezīmes, citāti, mapes