Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk.

ŽURNĀLS Skaidrojumi. Viedokļi

24. Septembris 2019 /Nr.38 (1096)

Mākslīgais intelekts un patērētāju tiesības: personalizētās un mērķētās reklāmas
Mg. iur.
Zanda Dāvida
LU Juridiskās fakultātes doktorante

Ievads Durvis atteica atvērties. Tās teica: "Piecus centus, lūdzu." Viņš pārmeklēja savas kabatas. Nebija nevienas monētas; nevienas pašas. "Es samaksāšu tev rīt," viņš teica durvīm. Atkal viņš mēģināja nospiest durvju rokturi. Atkal tas bija neizkustināms. "Ko es tev maksāju," viņš informēja tās, "tam ir bezatlīdzības raksturs; man nav tev jāmaksā." "Es domāju citādi," teica durvis. "Apskati ...

šis raksts ir maksas saturs
ATVĒRT AR KODU
0
0
komentāri
0 KOMENTĀRI
TAVA ATBILDE :
VĀRDS
3000
IENĀKT:
PIEVIENOT
KOMENTĒŠANAS NOTEIKUMI
visi numura raksti
Ingrīda Veikša
Skaidrojumi. Viedokļi
Vai datora veidotu darbu aizsargā autortiesības
Egils Levits
Viedoklis
Mākslīgais intelekts – izaicinājumi un riski
Ineta Ziemele
Skaidrojumi. Viedokļi
Demokrātijas otrā elpa postliberālā tehnoloģiju pārvaldītā pasaulē
Rolands Lappuķe
Skaidrojumi. Viedokļi
Mākslīgais intelekts kā cilvēces darbarīks
Šajā rakstā, izvērtējot mākslīgā intelekta (turpmāk – MI) nozīmi šodienas cilvēka dzīvē, necentīšos sastādīt sarakstu ar visām MI pielietošanas iespējām un to konsekvencēm. Tas vienkārši nav iespējams, jo MI ir kļuvis ...
Irēna Kucina
Skaidrojumi. Viedokļi
Mākslīgais intelekts (algoritmi) tiesās un prognostisku lēmumu taisnīgums
Tehnoloģiju inovācijas paver debates par būtisku demokrātiskas sabiedrības pamatprincipu – lēmumu leģitimitāti. Starp sabiedrību, kura dzīvo ar likumu noregulētā tiesiskajā telpā, un tiesnesi pastāv savstarpējās uzticēšanās ...
AUTORU KATALOGS