Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (turpmāk – Regulators) ir daudznozaru regulators, tā pārraudzībā ir šādas nozares: enerģētika (elektroenerģija, siltumapgāde un dabasgāzes apgāde), elektroniskie sakari, pasts, sadzīves atkritumu apsaimniekošana un ūdenssaimniecība. Regulatora uzdevums šajās nozarēs ir aizstāvēt lietotāju intereses un veicināt sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju attīstību.1 Iepriekš minētais nozīmē, ka šajās nozarēs tiek veikta īpaša uzraudzība no valsts puses, lai nodrošinātu lietotāju un sniedzēju interešu līdzsvarošanu, veicinot regulējamo sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēja darbība var ietekmēt lietotāju iespējas saņemt regulējamo sabiedrisko pakalpojumu un to, kādā veidā lietotājs var saņemt pakalpojumu (pakalpojumu klāsts, tarifs, nosacījumi un kvalitāte), kā arī citu sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju attīstību un darbību, piemēram, liekot šķēršļus cita sniedzēja ienākšanai tirgū.
Tas, ka vajadzēja jaunu regulējumu, kas noteiktu administratīvo pārkāpumu izskatīšanas procesu, bija skaidrs sen.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt žurnāla abonentam.
Esošos abonentus lūdzam autorizēties:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties lasītāju pulkam.
Iegūsi tūlītēju piekļuvi digitālajam saturam!
Piedāvājam trīs abonementu veidus. Vienam lietotājam piemērotākais ir "Mazais" (3, 6 un 12 mēnešiem).
Abonentu ieguvumi:
- Pieeja jaunākajam izdevumam
- Neierobežota pieeja arhīvam – 24 h/7 d.
- Vairāk nekā 18 000 rakstu un 2000 autoru
- Visi tematiskie numuri un ikgadējie grāmatžurnāli
- Personalizētās iespējas – piezīmes, citāti, mapes