Reputācija juridiskai personai ir viena no svarīgākajām vērtībām, kas veido ne tikai juridiskās personas tēlu, bet arī tiešā veidā ietekmē uzņēmuma atpazīstamību un finanšu rādītājus. Vienā dienā uzņēmums reputācijas aizskāruma gadījumā var zaudēt daudzko, bet dažreiz – visu. Praksē var būt dažādi reputācijas aizskaršanas veidi. Apstākļos, kad ar katru gadu palielinās procesi par piespiedu ietekmēšanas līdzekļa piemērošanu juridiskajai personai, jautājums par nevainīguma prezumpcijas attiecināšanu uz juridiskām personām un pienākumu to ievērot publiskā paziņojumā masu saziņas līdzeklī ir kļuvis īpaši aktuāls.
Šajā publikācijā autores skatīs dažus problemātiskus aspektus nevainīguma prezumpcijas juridiskai personai kontekstā ar Eiropas Savienības un Latvijas nostāju.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt žurnāla abonentam.
Esošos abonentus lūdzam autorizēties:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties lasītāju pulkam.
Iegūsi tūlītēju piekļuvi digitālajam saturam!
Mēnesī - tikai 9,99 eiro; vēl izdevīgāks - gada abonements. Piedāvājam trīs abonementu veidus!
Abonentu ieguvumi:
- Neierobežota pieeja arhīvam - 24 h/7
- Vairāk nekā 16 000 rakstu un 1800 autoru
- Visi tematiskie numuri un ikgadējie grāmatžurnāli
- Personalizētās iespējas - piezīmes, citāti, mapes