Zanda Dāvida 2. Maijs 2023 Mākslīgā intelekta godīgas izmantošanas pierādīšanas pienākums patērētāju tiesībās
Rihards Gulbis 31. Janvāris 2023 Senāts skaidro patērētāja tiesības prasīt cenas samazinājumu, iegādājoties lietotu automašīnu ar trūkumiem
Salvis Kārklis 23. Novembris 2021 Jauns digitālā tirgus regulējums: nākamgad gaidāmās izmaiņas un to piemērošanas problēmas
Irēna Ņesterova, Zanda Dāvida 23. Novembris 2021 Patērētāju personas dati kā pamattiesības, nevis tirgojama prece: ES digitālā satura regulējuma izaicinājumi
Zanda Dāvida 6. Oktobris 2020 Patērētāju datu izmantošana personalizētajā digitālajā mārketingā: vadlīnijas komersantiem
Stella Kaprāne 25. Augusts 2020 Negodīgi līgumu noteikumi līgumos ar patērētājiem: tiesu prakse un problēmjautājumi
Ģirts Strazdiņš 10. Marts 2020 Traģikomiska situācija, tālredzīgs un tuvredzīgs spriedums 6 komentāri
Vadims Mantrovs 10. Marts 2020 Atskatoties uz Satversmes tiesas 2020. gada 12. februāra spriedumu lietā Nr. 2019-05-01
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs 10. Marts 2020 Pēc grozījumiem novērojamas izmaiņas produktu piedāvājumā
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs 17. Decembris 2019 Izmaiņas, kas skars Patērētāju tiesību aizsardzības centra kompetencē esošos pārkāpumus
Zanda Dāvida 24. Septembris 2019 Mākslīgais intelekts un patērētāju tiesības: personalizētās un mērķētās reklāmas