Lai no Latvijas būtu ātrs, drošs un videi draudzīgs dzelzceļa savienojums ar Eiropu, jau aptuveni 15 gadu garumā tiek strādāts pie apjomīgākā starpvalstu transporta projekta "Rail Baltica". Latvijas kontekstā šī projekta īstenošanu juristi vienlaikus var aplūkot no visdažādākajiem skatupunktiem: sākot no pamatjautājuma par to, kā samērot valsts vēlmi celt un būvēt ar individuālā īpašnieka tiesībām uz īpašumu un taisnīgas atlīdzības par tā atsavināšanu mehānismu (konkrētāk par šo aspektu Agnijas Granžē rakstā) līdz Latvijas juridiskajā literatūrā līdz šim maz attīstītās "klimata izmaiņu (pārmaiņu) tiesību" disciplīnas pieejai, kuru kopīgā rakstā pārstāv LU doktorante Leila Neimane, vides eksperts Edmunds Kance un ekonomiste Ilva Rudusa.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt žurnāla abonentam.
Esošos abonentus lūdzam autorizēties:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties lasītāju pulkam.
Iegūsi tūlītēju piekļuvi digitālajam saturam!
Piedāvājam trīs abonementu veidus. Vienam lietotājam piemērotākais ir "Mazais" (3, 6 un 12 mēnešiem).
Abonentu ieguvumi:
- Pieeja jaunākajam izdevumam
- Neierobežota pieeja arhīvam – 24 h/7 d.
- Vairāk nekā 18 000 rakstu un 2000 autoru
- Visi tematiskie numuri un ikgadējie grāmatžurnāli
- Personalizētās iespējas – piezīmes, citāti, mapes